mandag den 18. juni 2012

Et skrivebords bekendelser

Nå ja, for lige at følge op på tråden fra i går, så vil jeg lige vise et billede af hvilke ting fra mit skrivebord der er 'oppe i tiden' herhjemme.



Sådan helt psykoanalytisk kan man altså ud fra mit billede tolke at bøgerne lægger et godt solidt grundlag for min hverdag, hvilken jeg så krydrer med lidt af det gode: broderi, hækling og farvede bånd der skal indgå i et gaveprojekt til en barnedåb.


Desværre er der mulighed for at min sommerferie alligevel spoleres af en eksamen i august eftersom min eksamen nu på fredag uden grund er rykket til mandag, hvilket kombineret med en syg Kala gør at jeg højst sandsynligt ikke vil kunne nå at læse op til min eksamen den 29 på kun tre dage. Æv!
Men mon ikke jeg får nået nogle af tingene på min to do-list i løbet af sommeren alligevel? Det tror jeg nok..

1 kommentar:

Cecilie sagde ...

Hej Willemoes
Jeg tror, at dette er modellen på blebukserne:
http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Strik-til-born/2010-13-Strikkeopskrift-Stribede-blebukser.aspx
Prøv at søge på blebukser på Familie Journalens hjemmeside, så kommer der flere eksempler frem:)
Kh Cecilie