torsdag den 22. november 2012

julepynt til ørerne

Jeg fortsætter glad med at perle, men er begyndt at overveje, om jeg skal til at investere i de der miniperler fra Hama for at komme lidt væk fra det meget barnlige udtryk, som jeg synes der godt kan være i de ting jeg laver med midiperlerne.
Til gengæld kommer det jo så til at tage mindst tre gange så lang tid at lave de ting jeg gerne vil lave, hvilket helt klart er en demotiverende faktor for en som mig.

Men altså, jeg perler glad videre med yukis perler og har i dag lavet lidt til ørerne, så der er noget at pynte sig med når man skal til julefrokost og den slags mindre seriøse julefester.




 
Min klare favorit er selvfølgelig hjerterne, men flagene er også fine og julemændene kunne fx være et bud til når vi skal til julefest i gymnastikforeningen, hvor der kommer rigtig mange børn...

Min anden juleperleplade er også lagt færdig, strøget og monteret på ramme, så mangler jeg bare at lave broderiet og så er det klar til at komme op og hænge - og i år er jeg altså ikke i mangel af julehumør skulle jeg lige hilse og sige!

Ingen kommentarer: