fredag den 30. november 2012

varme dukkefødder

Nu nærmer sig pakkekalendetiden og så er det jo perfekt blandt andet at kunne putte lidt tøj til ungernes dukker blandt de andre gaver.
Der er godt nok lige nogle julekjoler der skal klippes færdig og sys og et sjal der skal strikkes, men mon ikke det går at de gaver kommer på kalenderen lidt senere..?

Der blev i går dog sørget for at Yukis dukke vil kunne holde fødderne varme vinteren over, jeg har nemlig hæklet et par strømper til den.

De er hæklet 'ud af hovedet' i Alpaca fra Drops og passer perfekt - og jeg glæder mig til at se hvordan de bliver modtaget - og om de er til selv at putte på når man er fire, men mon ikke det går?

(Jeg beklager billedkvaliteten)
 
Nu skal jeg lige i tænkeboks på hvordan man kunne lave noget lignende til Kalas dukke, men Kala er kun to, så det skal helst ikke være alt for svært for de små tykke fingre at putte på, jeg tænker det bliver noget i retning af et par 'sko' med elastik foroven måske...

Og nu skal jeg ud og købe ind til juleklippedag i morgen, god weekend!

Ingen kommentarer: