tirsdag den 4. september 2012

den danskstuderendes yndlingslysestager

Nu er det efterhånden ved at være lidt tid siden jeg havde gang i kaffen - en lille uge for at være præcis og det må jo så betyde at jeg efterhånden kan vise resultatet af det hemmelige projekt frem.


 
Sådan!
 
Jeg er fuldkommen tilfreds, den sidder lige i skabet og giver det perfekte lys på grund af farvningen af papiret, samtidig med at jeg helt selv kan gøre mig mine forestillinger og det tyvende århundrede.
Det er især den der gamle biblioteksstemning de skaber jeg er lidt forelsket i og jeg glæder mig til at have dem tændt i de lange mørke eftermiddage of aftner der snart kommer.
 
Det eneste der mangler er måske en eller anden rå snor eller noget uldgarn der lige bliver viklet om kanten hvor skruelåget har siddet.

Ingen kommentarer: