torsdag den 6. september 2012

Jeg er en heldig kartoffel

Prøv lige at se hvad jeg har fået i dag



Verdens smukkeste tapet som jeg forelskede mig i på DBA har jeg nu fået foræret af en som syntes jeg fortjente det!
Meningen er at det skal bruges til pynt på skufferne af denne kommode, som jeg er blevet træt af at se på.


Og så skal kommoden males og have nye håndtag - når jeg lige har sparet sammen til det altså.
Den står på ungernes værelse og agerer puslebord og jeg er ikke i tvivl om at det vil blive en stor succes.

Jeg er bare så glad, en ting er at få en fantastisk dejlig overraskelse - men at være så heldig at kende en som synes jeg ligefrem har fortjent det, se dét er ubeskriveligt!
Jeg får sådan lyst til at citere Gertrude Stein.

P.S. Hvis du har lyst (og råd) til at forelske dig hovedkuls i tapet, så tjek http://www.tapeteksperten.dk/moenstrede/blomster/blade/

1 kommentar:

Dyreglad-pige sagde ...

Hvor er det noget smukt tapet(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor 3 læsere hver vinder en smuk halskæde(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html