fredag den 5. oktober 2012

Fredagsanarki - nu med roulade

Mmm, fredag betyder te og kage og hygge og forberedelse til en stille og rolig familie weekend.
Derfor lavede jeg i går aftes en dejlig hindbærroulade som lige kunne ligge og trække i køleskabet til i dag.

Nu er gemalen og jeg eller ikke til søde sager (HOOOST), men vi lavede da alligevel lige en prøveskæring - her er resultatet



Meeen, for at det hele ikke skulle blive alt for pænt og pussenusset, så kompenserede jeg med filmen Sound of Noise, hvilket min indre punker absolut elskede.
Det er en dejlig sær film, der kort fortalt handler om en tonedøv politibetjent, der prøver på at fange nogle musikalske anarkister, der udfører stykket Music for one city and six drummers i fire dele rundt omkring i byen!

Filmen er vist en viderebygning på kortfilmen Music for one apartement and six drummers, som du kan se herunder


Og så ønskes jeg jer ellers en god anarkistisk weekend, hvadenten den bliver med eller uden hindbærroulade.

Ingen kommentarer: