onsdag den 31. oktober 2012

mere julepynt

Jeg kunne simpelthen ikke dy mig efter at lave flere hjerter, så mandag aften fik hæklepinden og jeg lige et par romantiske timer sammen i sofaen og i går blev resultatet monteret på snor så de er lige til at hænge op om en måneds tid.

Egentlig var planen at lave den klassisk danske farvekombination rød/hvid, men så faldt jeg lige over et grønt garn med glimmer i en af mine garnkasser og kunne simpelthen ikke dy mig.
Resultatet er jeg godt tilfreds med og tror helt bestemt min hjertekæde vil pynte på et juletræ sammen med flagranker og fugle - jeg er helt tosset med at putte fugle på mit juletræ og regner stærkt med at kunne udvidde samlingen i år.

Desværre er mit kamera ikke så godt og der var ingen godt belyste steder at hænge guirlanden, men det lykkedes da at få taget et nogenlunde billede alligevel.


Og så skulle jeg altså lige prøve en ide af. 
Sidste år så jeg nemlig denne ide og har ikke helt kunne få den ud af hovedet siden, dog regner jeg med at skifte den røde fingerstrik ud med en sløjfe af bredt silkebånd, men selvom resultaten ikke er det skønneste, så var det et sjovt projekt at lave
 

 Og i dag står den så på hemmeligheder til weekenden, hvor jeg skal til fødselsdag...

 
God onsdag!

Ingen kommentarer: