mandag den 22. oktober 2012

mandagsafstøvning

Desværre er det samvittigheden der trænger til en afstøvning.
NU er det altså tid til at komme tilbage til den rigtige verden på trods af min efterårsromantisme der har det med helt at overtage mig og mine tanker fuldkommen så jeg kan sidde med hovedet fuld af gode ideer og stirre på ingenting hele dagen.

Weekenden er dog blevet nydt i fulde drag, lørdag med ungerne hos bedsterne og søndag med så lidt aktivitet som mulig (for ikke at snakke om min feber, hovedpine, træthed og ondt i halsen som kom lidt i vejen for det hele).

Og så er der søreme kommet nogle gode julegaveideer forbi, som jeg næsten ikke kan vente med at få startet på - jeg håber i den forbindelse på at kunne få gang i mine akvarelfarver OG at mine tegneevner vil stå mig nogenlunde bi...

 
1* mor/barn kreativitet
2* Kala elsker at pille hår - Yuki elsker ikke at blive pillet i håret
3* Og væk var støttehjulene
4* bedsternes bedste vindruer
5* nyt 'garn' af gammel t-shirt
6*Kalas tredje klase vindruer

Ingen kommentarer: