mandag den 17. december 2012

sygdom på sygdom på sygdom

og det er nok grunden til at her ikke sker så meget for tiden.
Vi skiftes ligesom bare allesammen til at være syge - med enkelte overlapninger, oven i købet.

Jeg er den der har været 'lettest' ramt med en mavesygdom, der var til at holde ud, hvis jeg lod være med at hækle når jeg kørte i tog og ellers ikke spiste noget som helst.

Manden har derimod været syg med alt lige fra halsbetændelse til kold lungebetændelse, ungerne har begge haft mavesyge (som mig) og halsbetændelse, hoste, feber og snot i litervis, men nu begynder det - forhåbentlig - at vende for os og jeg håber på, at når vi nu har været så ramt de sidste par uger, så får vi lov at slippe for sygdom af nogen art henover jul og nytår. Måske lidt naivt, men alligevel.

Herunder er et billede af weekendens julebag, inspireret af et billede fra Facebook.
Opskriften jeg bagte efter er en chokolade cupcake fra Sarahskager.dk, som jeg har bagt virkelig virkelig mange kager fra og pynten var temmelig let at regne ud - og sjov at være med til at lave for Yuki, hvis yndlingssang er den med Rudolf.







Ingen kommentarer: