søndag den 15. juli 2012

tidens bogpakker

Jeg har jo noget med bogpakker for tiden, hvilket nok mest skyldes studiet, der vist aldrig nogensende vil give mig en lille pause, men så er det jo godt jeg er god til selv at tage mig en pause når det behøves (hvilket måske er lidt for ofte...).

Nå, men her er bogpakke et (det er den studierelevante, hvis du skulle være i tvivl)


Jeg ville gerne have vist jer billeder og inspirerende passager, men jeg har endnu ikke fundet nogle.

Og her er så bogpakke to...

Alle tre bøger er nogle jeg faldt over på biblioteket i lørdags og her er der nok af flotte billeder og inspiration at hente!
Hvem vil ikke gerne have dette bamsetæppe til at putte ungerne i når der skal fredagshygges?




 Eller den fede røde kat til at kramme og bruge som hovedpude på de lange bilture


Eller alternativt en ko - som Yuki faktisk også fik i fødselsdagsgave da hun fyldte et år og jeg med garanti skal lave et par stykker mere af. 

Eller hvad med at brodere en flot giraf




eller de fire årstider - her er det sommer


Broderiet er jeg allerede i gang med at lægge an til og normalt overlader jeg ellers patchwork til min mor, meeen måske man skulle alliere sig med hende når det bliver tid til at skære firkanter og stille spørgsmål...


Ingen kommentarer: