mandag den 2. juli 2012

dukkeskruk

Puha, jeg har begået endnu en dukke, og jeg må indrømme at jeg bliver en smule skruk af det der dukkeri, det er så overraskende hvad der sker hver gang man får syet øjne og mund på.
Dukken har også fået kys af både mig og Kala. Det er svært at lade være med at være en smule knyttet til de små væsener...

Og hvem ved, måske der snart kommer en mere...


Opskriften var en ekstra godte ved et af Tusindfryds dukkekurser i forbindelse med udgivelsen af hendes bog, sammen med en masse mønstre på lækkert dukketøj fra Marapytta, der også lagde 'hus' til arrangementet. Åh, det var en dejlig dag!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hold da op hvor er hun blevet fin... og den mønstrede nedenunder ser også rigtig fin ud. God ide med flimserne til de små pilfingre...

Willemoes sagde ...

Tak, jeg syntes ligesom bare der manglede noget man kunne pille lidt ved ;) Hun blev givet i dåbsgave og jeg håber hun vil vække lykke når dåbsbarnet bliver lidt større...