torsdag den 10. maj 2012

En (næsten) flittig studerende

Puha, jeg vil altså gerne være færdig med en opgaveaflevering (ja, den er blevet udsat til søndag) inden weekenden, men det kræver jo at man er et sted hvor man ikke kan overspringshandle - eller i hvert fald næsten ikke kan overspringshandle.

Så jeg er blevet på KUA efter timer og har skam også fået et par sider til at hænge sammen samt skabt mig et pænt overblik over tekst og opgavestruktur, men bare fordi man ikke er derhjemme er det jo ikke ensbetydende med at man ikke trænger til at koble af et par minutter i ny og næ (som fx ved at skrive en blog).
Og se så lige her hvad det er resulteret i




Et par frække kalenderkrabber eller fire, der kravlede lige ud fra nogle gamle kalendersider og op på min bog, hvor jeg sad og læste om biografisk metode.

Det er dog alligevel utroligt hvad jeg må finde mig i af frække dyr der forstyrrer mit studie!

Men, det må vel betyde, at jeg er færdig med at læse for i dag og kan bevæge mig hjemad...

1 kommentar:

gitte sagde ...

Ja det er da nogle værre drillekrabber, der distraherer din læsning. Du skal da vist ha tapet hænderne på ryggen for ikke at overspringshandle ;-)