fredag den 18. maj 2012

En uro og tusinde ideer rigere

Efter en hektisk uge med opgaveaflevering, pensumopgivelser og tilmelding til tilvalg er jeg tilbage på pinden og klar med billeder af min origamiuro, der blev færdig søndag aften/nat mellem kl 22 og 00.30 - samme tid som min opgave sjovt nok!

Den mangler lige at få de sidste detaljer rettet før den er helt perfekt, men det må altså vente. Jeg er typen der har travlt med at blive færdig, men er langsom til at finpudse detaljerne.
Vær obs på at billedet herunder ikke yder uroen særlig meget retfærdighed, men så skulle i bare se de andre jeg har taget :/ Og nej, der er ikke 45 traner i denne uro, jeg havde ingen ring der var stor nok og kunne ikke overskue at følge vejledningen i Boligliv, så nu har jeg altså umgefähr 25 traner til overs der er ved at blive spekuleret ind i andre projekter.


Hovedet er nemlig fuld af projekter og inspiration (nu er det jo snart eksamenstid) jeg har hentet lidt rundt omkring, blandt andet kan nævnes hæklet potteplantehængeholder(!), tøj til ungerne, broderede puder og så er jeg startet på endnu en dukke, der også lidt er et projekt jeg håber der vil og kan lykkes.

Et sted i verden står en lille lam uden særlig meget tøj på og fryser, billedet herunder illustrerer hvor meget uld der bruges til et dukkehoved, det passer vel meget godt med en lille nuttet lambi...


Ingen kommentarer: