fredag den 25. maj 2012

verden omkring mig

Det er sidst på måneden og økonomien er lav. Til gengæld er studieblusset skruet helt op, for på tirsdag går det løs og så handler det bare om at være forberedt, derfor sidder jeg nu på hvad der kunne ligne verdens mest kedelige bibliotek og frydes i mit stille sind over al den dansk litteratur der befinder sig lige her omkring mig.
Jeg indrømmer det gerne, selvom jeg ikke er den bedste til at afsætte tid til mit studie, så er jeg bare vild med dansk!

Her er hvad jeg bruger min tid i dag på...

ekspressionisme, symbolisme og alt godt fra starten af 1900-tallet

og så er der oven i købet flere etager med dansk og nordisk litteratur

Hvor heldig har man lige lov at være..?

2 kommentarer:

gitte sagde ...

keep on going min skat

Isabel sagde ...

Eksamenstid får dig KUN til at elske dit fag, hvis du i den grad føler dig hjemme i dit stof: det tegner godt!!